למה פרוות הכלבים נושרת?
 לכלבים יש מחזורים של צמיחת פרווה היא עוזרת להם להישאר נוחים ומוגנים במהלך השנה, פרוות הכלבים המתגוררים בבתים נושרת כל השנה לעומתם כלבים החיים מחוץ לכותלי הבית פרוותם  נושרת באביב ובקיץ.


טיפוח שיער ועור

הדרך הטובה ביותר לשלוט בנשירה היא סירוק ורחצה קבועים, בצורה זאת אתם יכולים גם לזהות נגעים בעור ולטפל בהם בזמן, נצלו את הטיפול ובדקו חתכים, בליטות, מקור ריח לא טוב , קרציות ופרעושים. אל תהססו להתקשר לוטרינר אם משהו נראה מוזר.


נשירה מוגזמת
למרות שנשירה טבעית היא נורמלית בחודשי האביב והקיץ, נשירה מוגזמת, שיער שביר או דליל הוא לא נורמלי. הגורמים לבעיות כאלו יכולים להיות מספר דברים, אך הנפוצים ביותר הם מחלות, קרדית, מתח או חסר תזונתי. במקרים מסוימים, פעילות בלוטת תריס או תסמונת קושינג יכולים גם לגרום לבעיות. אם הנשירה מוגזמת דאגו לעדכן את הוטרינר שלכם ולהתייעץ עימו. 

גירוד עד זוב דם
כל כלב אוהב גירוד טוב מאחורי האוזניים, אבל אם תשימו לב כי הכלב שלכם מגרד עד כדי כך שהוא יוצר קרחות בפרווה, זה הזמן להתקשר לוטרינר. גירוד יתר נגרם ככל הנראה על ידי עור מגורה, פרעושים או אלרגיות, וכל הבעיות האלה צריכות להיות מטופלות בהקדם האפשרי.

אוכל מזין ופרווה עשירה 
דיאטה מאוזנת היא אחת הדרכים היעילות ביותר על מנת לשמור על הפרווה של הכלב שלך, כך שזה רעיון טוב להשקיע במזון איכותי לחיות מחמד.