בעזרת המוצרים הללו הכלבים יכולים לנתב אנרגיה, לשחק ולהירגע: 
קונג - צעצוע עמיד ביותר, אם תדעו להשתמש בו כראוי, הוא יכול להאריך אצלכם חיים למספר שנים ארוכות, מהסיבה שהוא עסוי כולו מגומי קשיח. הוא מתאים בעצם לכל כלב מכל גזע ללא יוצא מן הכלל, עם דגש חזק על כלבים הנוטים להשתעמם או לסבול מחרדות נטישה. השימוש בקונג הוא מאוד פשוט, מכניסים לתוכו מאכל שהכלב חפץ בו כל כך והכלב פשוט ינסה להוציא אותו משם.
מומלץ לשים מאכלים שיגרמו לכלב להרגע, אם תשימו בתוך הקונג עוגיות, חטיף או כל דבר אחר אשר יגרום לכלב לנשוך את הקונג או לנער אותו בחוזקה, אתם תגרמו לאנרגיות של הכלב לעלות ואם אתם לא בבית הוא עלול להמשיך להשתולל ואף לפרוק את האנרגיה על חפץ אחר בבית, אולי בעל חשיבות גבוהה.
אז מה כדאי לשים בתוך הקונג ?! ההמלצה היא תמיד לשים משהו שהכלב יוציא אותו רק על ידי ליקוק ושהוא יהיה קר. הליקוק מרגיע את הכלב.
ממש כמו האמא מרגיע את הגור יש אחרי שהוא נולד, ע"י ליקוקים, כלבים מנקים זה את זה כאשר הם מלקקים את פרוותו של השני, תאמצו את זה.
למה קר ?! הקור גם כן מרגיע את הכלב, הרי ידוע שכאשר הכלב שרוי בסטרס גבוה חום גופו עולה והאנדרנלין מתחיל לזרום חזק בדמו. אתם יכולים לשים גבינה לבנה ולערבב עם אבקת מרק עוף ולהקפיא את התערובת כאשר היא כבר בתוך הקונג, אפשר לשים חמאת בוטנים וגם כן להקפיא. ניתן גם לפורר חטיפים המיועדים לכלב ולשלבם עם קוטג׳, גבינה או כל דבר סמיך אחר
להקפיא, בהצלחה.
כלוב אילוף - כלבים מטבעם לא אוהבים להיות לבד, הם חיות להקה. כל הפרה של עובדה זו, יכולה לגרום לכלב לחץ רב וכתוצאה מכך, להרוס גם את הבית. כלוב אילוף בהחלט יכול לעזור במיגור התופעה ננזכרת להעיל. בנוסף, כלוב אילוף יכול לעזור לכלב שלכם להגמל מעשיית צרכים בבית, אם תדעו להשתמש בו כראוי. כלוב אילוף מתאים בעיקר לגורים עד גיל חצי שנה, או לכלבים הסובלים מחרדות נטישה, או אפילו לכלבים היפר-אקטיבים אשר נוהגים להרוס את הבית משעמום. ניתן להשתמש בכלוב גם כאשר הכלב בוגר. הדרך להרגיל את הכלב לכלוב חייב להיות על ידי מתן חיזוקים חיוביים ועל ידי כך שתעשו זאת בהדרגתיות. אין לשכן את הכלב בכלוב ללא הרגלה איטית ונכונה ! מקמו את הכלוב במקום מרכזי בבית, כך שלכלב תיהיה נקודת תצפית טובה. פתחו את השער והכניסו לשם ממתקים וצעצועים שהכלב אוהב. תנו לכלב לאכול את הארוחות הקבועות שלו רק בכלוב. רפדו את הכלוב במיטה נוחה. ולאחר שהכלב כבר ירבוץ בתוך הכלוב על דעת עצמו, סגרו אותו שם למשך דקה תמימה אחת, תוך כדי מתן חיזוקים. לאחר מכן הגדילו את הטווח בהדרגתיות. השלב האחרון הוא ללכת ולחזור כך שתעלמו לכלב משדה הראייה למשך כמה דקות וכאשר תחזרו שוב תתגמלו אותו בפרס.
חטיפים - החטיפים יכולים לשמש אותנו הבעלים כמתן חיזוק חיובי עבור הכלבים שלנו. נוכל לחזק התנהגויות טובות אשר הכלב מציג כל הזמן. יש חטיפים בעלי ערך תזונתי גבוה, או כאלה בעלי סגולות מרפא או אפילו כאלה השומרים על בריאות השיניים והחניכיים. חטיפים מומלצים לכל כלב בכל גיל ולכל מטרה, למשל - לאילוף, להפגת שעמום, להסרת ריחות לא נעימים בפה, אפשר לשלב אותם עם התרופות שהכלב לא אוהב אבל צריך לקבל, כך שהוא אפילו ישמח לקבל אותן בסופו של דבר, אפשר לתת חטיף כאשר הכלב עושה מעשה אמיץ ומתגבר על פחד עז שתקף אותו ועוד.. יש לתת את החטיף לכלב בשני מצבים שונים, תלוי בסוג המטרה. אם אני רוצה להביא לכלב חטיף כדי להעסיק אותו, אני אדאג להעייף אותו קודם לכן, מומלץ על ידי טיול ארוך, אתן לו לשתות מים ורק כאשר הוא ירגע ויסדיר נשימות אתן לו את הפרס, רצוי חטיף כמו עצם או כל דבר אחר שלא יגמר במהירות. במידה ואני רוצה לחזק התנהגויות חיוביות, אני חייב חטיף שהכלב יסיים אותו באותו רגע, אחרת לא נוכל להתקדם בתהליך מהסיבה שהכלב יהיה עסוק בלעיסה הממושכת.
קולרים -
קולר בד - זהו קולר הזול מכולם, הוא יכול לשמש אותנו הבעלים אם נרצה לתקן התנהגויות שונות של הכלב, אך בצורה עדינה מאוד, רוב הכלבים בכלל לא ירגישו תיקונים עם כולרי בד. קולר אילוף מבד - זהו קולר טיפה יותר "קשוח" מקולר הבד, הוא מתאים לכלבים מגזעים קטנים, הסיבה לכך היא שהוא אכן עוזר לתקן התנהגויות לא רצויות, אך מנגד, לא גורם לנזקים ארוכי טווח.
קולר אילוף (חנק בלשון העם) - קולר זה מתאים לכלבים ששני הקולרים הנזכרים למעלה כבר לא משפיעים עליהם. בניגוד לשמו השני - "חנק" קולר זה בפרוש לא אמור לחנוק את הכלב! אם הכלב נחנק סימן שאתם לא עובדים נכון ובכך מפספסים את הרעיון המרכזי. מטרת הקולר היא לתת לכלב את אותה הרגשה כאשר אימו או כלב אחר מתקנים אותו בצוואר כאשר הוא בתוך להקת כלבים. חשוב לדעת כיצד להשתמש בו כראוי.
קולר דוקרנים - קולר דוקרנים הוא העוצמתי מבין כל הקולרים ( לא כלל קולר חשמלי או קולר המתיז ריח ). הוא מתאים לכלבים שעורפם מכושל מאוד, עקב שימוש לא נכון של הבעלים בקולרים שהוצגו לפני כן. לקולר הדוקרנים יש מעצור אשר מונע מחדירת הדוקרנים לגופו של הכלב וכך הוא מפיק את ההרגשה של צביטה, ממש כמו תיקון של כלב אחר בלהקה. חשוב לציין שחובה להתייעץ עם אדם מוסמך לפני השימוש בקולר זה. קולרים ממוקמים על הצוואר לא סתם, הפה חייב תמיכה מירבית והוא מקבל אותה מהצוואר, לכן הצוואר הוא חלק חזק מאוד בגופו של הכלב.